۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

ساخت خانه معلم در مشگین‌شهر در اولویت کاری قرار گیرد

ساخت خانه معلم در مشگین‌شهر در اولویت کاری قرار گیرد

مشگین‌شهر - نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت خانه معلم در مشگین‌شهر برای برخوردارشدن معلمان از مرکز رفاهی باید در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضازاده پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: ساخت خانه معلم در این شهرستان برای برخوردار شدن معلمان از یک مرکز آموزشی و رفاهی باید در اولویت کاری قرار گیرد.

وی افزود: ساخت خانه معلم با توجه به قطب گردشگری این شهرستان موجب می‌شود تا سایر فرهنگیان کشور نیز در پیک‌های مسافرتی نوروز و تابستان از خدمات این مرکز برخوردار شوند.

رضازاده ضرورت احداث خانه معلم را در مشگین‌شهر به عنوان قطب گردشگری در سطح ملی و فراملی یادآور شد و بیان کرد: قرار شد از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در استان و شهرستان ساخت خانه معلم را شاهد باشیم.

در ادامه ابراهیم آرمان، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر افزود: شهرستان مشگین‌شهر با داشتن ۲ هزار معلم فرهیخته فاقد خانه معلم و مجتمع رفاهی، خدماتی است در حالی که از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد می‌توان خانه معلم را احداث و تحویل جامعه فرهنگی داد.

وی گفت: نباید مدیران در فروش املاک مازاد جانب احتیاط را رعایت کنند بلکه این امر مصوبه مجلس است و تخطی از قانون به شمار نمی‌رود.

کد خبر 6267115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha